• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Inledande skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elhal

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
25 April 2022
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Jag sökte 15 mars! Har fått inledande men orolig att det blir avslag.
Ja samma här sitter med en klump i magen. Hade du något hos KF Sen innan? Hur mycket skulder har du ? Känns som man kommer få vänta länge nu med tanke på att det semester snart för många.
 

Ann

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
28 Januari 2021
Meddelanden
385
Mottagna reaktioner
140
Poäng
327
Ja samma här sitter med en klump i magen. Hade du något hos KF Sen innan? Hur mycket skulder har du ? Känns som man kommer få vänta länge nu med tanke på att det semester snart för många.
Hade inget hos KF, kämpade in i det sista och fick släppa i maj. Ja det är oroligt! Men blir det avslag så får jag köra på löneutmätning och testa igen framöver.
 

Ann

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
28 Januari 2021
Meddelanden
385
Mottagna reaktioner
140
Poäng
327
Hur har det gått för er ? Jag fick inledande 1 september och väntar nu på svar.
Jag fick avslag men överklagade och tingsrätten gick på min sida! Väntar nu på att det ska fortsättas med handläggning så väntar. Hoppas på att snart få en ny handläggare.
 

onlymeagainsteverything

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
2 September 2023
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Vad var motiveringen för ditt avslag? Håller tummarna för dig att du får igenom det nu med en ny handläggare :)
 

Ann

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
28 Januari 2021
Meddelanden
385
Mottagna reaktioner
140
Poäng
327
Vad var motiveringen för ditt avslag? Håller tummarna för dig att du får igenom det nu med en ny handläggare :)
Att jag kunde betala inom överskådlig tid! Flera skulder kom inte in! Enligt KF hade jag skulder på 917000 men är 1,6 och tingsrätten fick bevis på de skulder som inte rapporterade in. Hoppas så innerligt att det ska få vägen och man kan börja planera sitt liv igen,
 

onlymeagainsteverything

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
2 September 2023
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Att jag kunde betala inom överskådlig tid! Flera skulder kom inte in! Enligt KF hade jag skulder på 917000 men är 1,6 och tingsrätten fick bevis på de skulder som inte rapporterade in. Hoppas så innerligt att det ska få vägen och man kan börja planera sitt liv igen,
Men oj, hur gammal är du?
Överskådlig tid , tänker ju att räntorna osv gör att man omöjligt kan bli av med den summan under överskådlig tid. Hoppas du kan få igenom det längre fram.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp